Grenke-Bérlet
2024.06.19.
BÉRLET
Miért ajánljuk a céget?
2006 óta van jelen Magyarországon, és stabilan tartja pozícióját, megbízhatóan működik azóta is. Könnyen, és gyorsan tudunk az Online kapcsolat segítségével kötelezettség nélküli kalkulációt készíteni a lehetséges bérleti konstrukciókra.
- A GRENKE az információtechnológiai, telekommunikációs, valamint irodatechnikai eszközök és megoldások vezető európai finanszírozási specialistája.
- 1978-ban cégalapítás Baden-Badenben. – Több, mint 3 évtizedes tapasztalat.
- 2006 óta Magyarországon – Ismerik a hazai gazdasági helyzetet, jogrendet, lehetőségeket, piacot.
- 1997-től Németországban részvénytársaság, 2000-től a frankfurti tőzsdén. - Stabilan tőkésített társaság. - Biztos refinanszírozás, zavartalan üzletmenet.
- 31 ország, több, mint 100 fiók, folyamatos növekedés. – Nemzetközi tapasztalat.
Konstrukció
- A finanszírozás alsó határa: nettó 200.000 Ft/szerződés/számla – Akár egészen kis értékű eszközök is finanszírozhat egy rendszer elemeiként.
- Önerő nem szükséges.
- Kiszámítható költségek.
- Futamidő: 24-60 hónap. – Futamidő végén újabb eszköz helyezhető ki, a követelményekhez igazodva.
- A díjfizetés: negyedéves vagy havi.
- Díjfizetés módja: csoportos beszedési megbízás – nincs késedelem
- ÁFA: időszakonként kerül felszámításra. – Visszaigényelhető
- Széles ügyfélkör részére elérhető: egyéni és társas vállalkozások, önkormányzatok, költségvetési intézmények.
ÜGYMENET
- Korszerű, automatizált gyors rendszer:
- Egyszerű, gyors lebonyolítás – döntés órákon belül.
- Szállítói számla kifizetése rövid határidővel - nő a likviditás.
Működése:
- Ön leszállítja az árut/szolgáltatást, kiállítja a számlát
- Feltölti rendszerükbe a számlát, ők aznap elutalják a bruttó számlaérték 80%-át.
- A vevője kiegyenlíti feléjük a számla értékét
- A fennmaradó 20%-al a költségek levonása után elszámolnak Ön felé.
Az ajánlat elkészítéséhez minimálisan szükséges adatok:
- bérlő neve,
- bérlő elérhetőségei,
- eszköz leírása,
- ár,
- futamidő
Bírálathoz szükséges dokumentumok:
- Aláírási címpéldány másolat
- Személyi igazolvány és lakcímkártya másolat
- Előző évi mérleg és eredménykimutatás (amennyiben nem tölthető le online felületről)
- Esetenként tárgyévi főkönyvi kivonat
- Valamint adatainak megadása szállító részére, amelyek így online érkeznek a rendszerbe.
Előnyök:
- Javuló likviditás: kiállított számláit azonnal megfinanszírozzák, így nem kell várnia akár hónapokig pénzért
- Kedvezmények a szállítóknál: a megteremtett likviditásnak köszönhetően akár azonnal fizethet beszálíítóinak, így elérhetővé válnak a készpénzes fizetésekkel együttjáró engedmények és kedvezmények
- Versenyelőny a konkurenciával szemben:a finanszírozás adta likviditásnak köszönhetően adhat vevőinek hosszabb fizetési haladékot, így versenyelőnyhöz juthat konkurenciájával szemben
- Javuló pénzügyi háttér: hosszútávon erősítik pénzügyi helyzetét, javítjuk hitelképességét. A faktor-finanszírozás nem növeli hitelkitettségét.
- Biztonság: megvizsgálják és folyamatosan monitorozzákk vevői hitelképességét, biztosított finanszírozás esetén átvállalják vevői nemfizetési kockázatát is.
- Egyszerűbb vevő menedzsment: mi gondoskodunk követeléseiről, a felszólítási eljárásról, ön pedig egyszerűen nyomon követhet mindent a személyes ügyfélportálján keresztül.