Regisztráció

Általános szerződési feltételek

 

Cégünk hálózatinformatikai nagykereskedés, ezért kizárólag szerződött viszonteladókat és hivatalos telepítőket áll módunkban kiszolgálni!

Webáruházban történő rendelés leadásához előzetes regisztráció szükséges, melyet kollegáink ellenőriznek és hagynak jóvá!

Viszonteladók és telepítők számára kialakított rendszerünkkel igyekszünk a vásárlást kényelmessé tenni.

Végfelhasználó vállalkozások és intézmények részére is (Magánszemélyeknek nem!) biztosítunk vásárlási lehetőséget a számukra kialakított feltételekkel.
 

Az alábbi lehetőségekkel állunk minden kedves vásárlónk rendelkezésére:

Megrendelés lehetőségei: A megrendelt termékek átvételi lehetőségei:
- Webáruházunkban - Cégünk telephelyén történő személyes átvétel
- E-mail-en - Futár által történő továbbítással
- Személyesen - Kiszállítással (saját gépjárművel)
- Telefonon  
   További részletek: Itt! <<< Szállítási feltételek >>>

A termékek vételára nem foglalja magába az összeszerelés, telepítés, konfigurálás, műszaki tervezés, tanácsadás, egyedi oktatás költségeit, ezekre igény esetén cégünk külön tesz ajánlatot, így lehetőséget biztosítunk a szolgáltatások megrendelésére.

  •     Üzembe helyezés (egyedi ajánlat alapján)
  •     Helyszíni telepítés (egyedi ajánlat alapján)
  •     Oktatás, kezelői tanfolyam, stb... (egyedi ajánlat alapján)

Weboldalunkon közzétett árak, mennyiségi és raktárkészlet függvényében érvényesek, ebből kifolyólag NEM minősülhetnek nyilvános ajánlatnak!
Amennyiben cégünk visszaigazolása a termék fajtájában, mennyiségében vagy szállítási határidejében, illetve szállítási díjában, költségeiben eltér az eseti megrendelésben szereplőtől, akkor új ajánlatnak minősül, és a szállító csak a megrendelő azonos tartalmú visszaigazolását követően köteles teljesíteni a kiszállítást!

 

Átvétellel, szállítással kapcsolatos rendelkezések

  • Az Agenda-Age Kft, továbbiakban a Szállító által megbízott fuvarozó esetén az átadott szállítmány és így a termékekkel kapcsolatos kárveszély és kárfelelősség annak leszállítását és átvételét követően száll át Szállítóról Megrendelőre. A termék, szállítmány minőségi és mennyiségi átvétele a Megrendelő feladata. A teljesítés elfogadása a Megrendelő részéről elszállítást követően azonnal elkezdett mennyiségi és minőségi átvétel eredményes befejezésével történik. A mennyiségi és minőségi átvétel során Megrendelő köteles ellenőrizni, hogy a leszállított áruk darabszámra és típusra megegyeznek az eseti megrendelő Visszaigazolásában szereplőkkel, azok csomagolása megfelelő.
  • Amennyiben Megrendelő átvétel alkalmával hibát észlel, köteles a kifogását Szállító képviselőjével (szállítmányozóval) haladéktalanul közölni. Az észlelt hibáról a jelenlévők azonnal jegyzőkönyvet vesznek fel, mely alapján Megredenlő a későbbiekben szavatossági kifogásait érvényesítheti és csak ezt követően kerülhet sor átvétel igazolására, abban is hivatkozva e kiegészítésre.
  • Megrendelő köteles - Szállítóval közös érdeke alapján - a szállítmányozóval, fuvarozóval szembeni igények érvényesítéséhez szükséges intézkedéseket megtenni és erről a Szállítót haladéktalanul értesíteni. Az igényérvényesítéshez szükséges intézkedések elmulasztása esetén Megrendelő követeléseit Szállító - a jegyzőkönyvek hiányában - nem tudja elfogadni - így Megredenlő nem követelheti azt -, mivel nem tud eljárni, így nem tudja azoknak a károknak a megtérítését követelni a fuvarozóval szemben, melyek jogszerűen érvényesíthetőek lettek volna.
  • Amennyiben a fuvarozót a Megrendelő bízta meg, úgy a kárveszély a fuvarozónak történő átadásakor átszáll a Megredenlőre.
  • Ha a minőségi és mennyiségi átvétel hibát tár fel, akkor Megrendelő jogosult a téves teljesítésű tételt visszautasítani, illetve a hiba kijavítását kérni, erről a Szállítót köteles haladéktalanul írásban is értesíteni. Szállító a hibás szállítást, az írásbeli értesítést követően a lehetőségek szerinti legrövidebb időn belül köteles korrigálni. Az átvétel nem akadálya annak, hogy a Megredenlő által az átvételt követően felfedezett mennyiségi vagy minőségi hiba, hiány esetén a Megredenlő a Szállító által és a jogszabályban biztosított szavatossági jogait és jótállással kapcsolatos jogait érvényesítse.

 

Árkategóriák és kedvezmények

  • Listaár: Általános végfelhasználói ár, értékbeli megkötés nélkül.
     
  • Kedvezmény 1-es ár (Végfelhasználóknak fenntartott kedvezményes ár)
    A kategóriába tartozik:
    - Végfelhasználó szervezetek, vállalkozások, amennyiben a féléves vásárlásuk nettó értéke meghaladja az 500.000 Ft-ot.
    - Oktatási intézményeknek, és közhasznú, kiemelten közhasznú alapítványoknak, amennyiben a fél éves vásárlásuk nettó értéke meghaladja a 200.000 Ft-ot.
     
  • Kedvezmény 2-es ár (Alap viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    - Cég, vagy vállalkozó amennyiben bemutatja vállalkozásának okmányait, adószámát az Agenda-Age Kft.-nél és a tevékenységi körét igazoló dokumentummal igazolni tudja, hogy az általuk forgalmazott termékkör továbbértékesítése, illetve beépítése, telepítése szerepel a tevékenységei között.
     
  • Kedvezmény 3-as ár (Viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    -Cégünknél regisztrált viszonteladók, amennyiben féléves vásárlások nettó értéke meghaladja a 500.000 Ft-ot.
     
  • Kedvezmény 4-es ár (Viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    -Cégünknél regisztrált viszonteladók, ha forgalmuk értéke az éves 3 millió forintot meghaladja, és a fizetési, együttmőködési morál vevő részéről a cégünk vezetői által elfogadásra került. Amennyiben a viszonteladóval, mint partnerrel előzetes megállapodás alapján külön feltételeknek megfelelően erre vonatkozó megállapodás született, mint referencia, vagy mint a cégvezetőség által piaci, stratégiai szempontból fontosnak minősített ügyfél.
     
  • Kedvezmény 5-ös ár (Viszonteladói ár, viszonteladóknak, telepítőknek)
    A kategóriába tartozik:
    - Cégünknél regisztrált viszonteladók. Külön tett ajánlat és szerződés alapján (projekt, kiegyenlített előrendelés, egyedi import árurendelés, szállítási ütemterv szerinti szállítás és egyedi vásárlási szerződés, nagyértékű rendelés előlegszámlán történő finanszírozása...).

 

Fizetési feltételek, lehetőségek

Cégünknél a vásárlás számla alapján történik.


Készpénz: Ennek külön feltételei nincsenek, lehetősége a mindenkori korlátozó jogszabályokban meghatározott összeghatárig alkalmazható.

Bankkártya: Maestro, MasterCard, VISA, által kibocsátott PayPass, Chip, és normál mágnescsíkos kártyákkal is lehetőség van a számlák helyszíni kiegyenlítésére. 
Budapest és környékén a saját szállítónk végzi a kiszállítást, a megrendelés és az utánvét díját csak készpénzben lehet fizetni!

Banki átutalás lehetőségei Két lehetőség van a bankon keresztüli utalásra, a szerződés, és minősítés függvényében, melyek pontos részletei alább olvashatók.

 

Átutalás lehetőségei

Bankszámlaszámunk megváltozott! Raiffeisen Bank 12020304-01949209-00100005

Előreutalás, mely esetben cégünk előleg bekérő dokumentumot állít ki megrendelőnek. Ez egyben bizonyos termékek egyedi beszerzése esetén előfeltétel.

  •    Nem minősített partnerek számára az átutalással történő kiegyenlítés egyetlen lehetősége.
  •    Egyedi beszerzés esetén előfeltételként cégünk előleg bekérő dokumentumot állít ki minden megrendelőnek, aki annak kiegyenlítésével aktiválja megrendelését.
  •    Kiegyenlítetlen, lejárt határidejű számlák esetén, a szerződött, minősített ügyfelek számára is ilyen módon van lehetőség átutalással fizetni.

Halasztott fizetés
Cégünk lehetőséget ad halasztott fizetésekre, a minősített, szerződött cégek, vállalkozások számára egyedi összeghatárok megállapítása mellett. Ennek feltételeit a felek külön szerződésben az alábbi adatok pontos meghatározásával, és függvényében rögzítik.

  •     Fizetési haladék ideje
  •     Készfizető kezes(ek)
  •     Fedezet, garancia elbírálás
  •     Bank garanciák
  •     Kozkázatelemző és Biztosító általi feltételek, és adatok
  •     Társasági szerződés és Cégbírósági végzés
  •     Szállítási keretszerződés megkötése!

Késedelmes fizetések kezelése!

Cégünk által megbízott behajtásra szakosodott, Európa és egyben Magyarország területén teljes körű kintlévőség kezelési szolgáltatást nyújtó csoport által az alábbi áthárított díjtételeket számítjuk fel azon ügyfeleinknek késedelmi díjként, akik a szerződés szerinti kötelezettségüknek nem tesznek eleget.

A felszámított díjak tekintetében sem kedvezményt sem más csökkentő tételt nem áll módunkban figyelembe venni, mivel a díjtételeket „Behajtó cégcsoport” a táblázatban szereplő módon számítja fel az Agenda-Age Kft. részére is.

A felszámított díjak a kintlévőségek kapcsán számlánként kerülnek kalkulációra a behajtó cég által, az alábbi táblázatoknak megfelelően.

A behajtási díjtételek a késedelmi kamatot nem tartalmazzák.

A késedelmi kamat mértéke a késedelembe esés dátumától, a kiegyenlítés napjáig, azaz Agenda-Age Kft.-hez történő megérkezésig eltelt időszakra fizetendő meg, melyről „Késedelmi kamatértesítő” kerül megküldésre.
 

Behajtással kapcsolatos díjtételek

30.000 HUF értékhatár alatt:

0-30 nap 50%
31-90 nap 50%
91-180 nap 50 %
181-360 nap 50 %
360 napon túl 50 %


30.000 HUF feletti, 500.000 HUF értékhatár alatt:

0-30 nap 10%
31-90 nap 15%
91-180 nap 18 %
181-360 nap 20 %
360 napon túl 25 %

A fenti díjtételek változásának a joga feltétel nélkül fenntartva, a választott behajtó cég behajtási díjtételeinek, illetve módosításoknak megfelelően!

 


 

Képzési tanfolyamainkra vonatkozó általános szerződés feltételek

 

 

Képzés megnevezése
Optikai hálózatszerelés alaptanfolyam

 

Képzés során megszerezhető kompetencia
Átfogó és alapvető ismeretek az optikai hálózatok fizikai működéséről, alkalmazott megoldásokról, kialakításuk lehetőségeiről, gyakorlat megszerzése az optikai szálak szereléséről, méréséről, hibakereséséről és elhárításáról.

 

Képzésbe való bekapcsolódás és részvétel feltételei
Részvétel feltétele a képzés díjának előzetesen való kiegyenlítése és a szükséges adatok megadása (lásd lent).

 

A képzés célja

  • biztosítani az alapvető technológia megértését, amely által érthetővé válik a száloptikai adatátviteli hálózat kialakítása
  • bemutatni az alapvető, meghatározó szabályokat, szempontokat
  • áttekintést adni az alkalmazott adatátviteli technológiákról és azok lehetőségeiről
  • megteremteni a gyakorlatszerzés által az ilyen jellegű feladatok elvégzésének előfeltételeit
  • közvetlen tapasztalatszerzési lehetőséget biztosítani a gyakorlat során
  • bemutatni a szerelés alapvető, meghatározó szabályait, szempontjait.

 

A képzési idő
~12-13 óra (2 napra felosztva)

 

A képzés tananyagegységei
Elmélet

  • Optikai adatátvitel elméleti alapjai
  • A rendszerek legfontosabb elemei
  • Optikai üvegszál típusok és méretek
  • Kábelek alapvető típusai és jellemzőik
  • Csatlakozók, csatlakozások és működésük
  • Szerszámok, segédanyagok
  • Optikai hálózatok és kialakításuk
  • Aktív hálózati elemek áttekintése és bemutatása
  • Teszterek, hibakeresők, mérőműszerek
  • Tévhitek és a VALÓSÁG... MA!
  • Különböző technológiák átfogó összehasonlítása
  • Életszerű helyzetek, népszerű, elterjedt megoldások
  • Balesetvédelmi előírások és a megelőzés egyszerű lehetőségei

 

Gyakorlat

  • Alapvető munkavédelmi extrák
  • Optikai kábelek csupaszolása, szakszerű kibontása
  • Lehetséges veszélyek áttekintése, kipróbálása
  • Optikai szálak megfelelő szerszámokkal történő helyes előkészítése
  • Egyéb optikai szereléshez szükséges és ajánlott szerszámok áttekintése, helyes használatuk
  • Patch/Pigtail kábelek a szereléshez, és praktikus megoldások
  • Optikai száltoldás zselés szálillesztővel
  • Szálhegesztők bemutatása,
  • OTDR-es mérési jegyzőkönyv alapvető követelményei
  • OTDR-es mérés elvégzésének alapvető lépései
  • Mérés elvégzése és folyamatos dokumentálása

 

Cégünk biztosítja

  • a felkészült, képzett oktatót
  • prezentációs anyagot
  • tanfolyami jegyzetet
  • elméleti képzéshez a megfelelő műszaki berendezést a prezentáció bemutatásához
  • gyakorlati képzéshez a megfelelő műszereket, szerszámokat (szálhegesztő, OTDR, szálcsupaszoló, száltörő, stb.) és az anyagokat (kábelek, csatlakozók, tisztítóanyagok, stb.)
  • névre szóló látogatási bizonyítvány kiállítását a tanfolyam résztvevőinek.
     

A Résztvevő a képzés díjának kiegyenlítésével véglegesíti regisztrációját és egyben tudomásul veszi és elfogadja az alábbi lemondási feltételeket:

  • Lemondás a képzés kezdete előtt 10 vagy több nappal:
    a képzés díját visszautaljuk vagy átfoglaljuk a következő képzésünkre.
  • Lemondás a képzés kezdete előtt 5-10 nap között:
    a képzés díját nem térítjük vissza, de lehetőség van átregisztrálni a következő képzésünkre.
  • Lemondás a képzés kezdete előtti 5 napon belül:
    a képzés díját nem áll módunkban visszatéríteni és teljesítettnek tekintjük a szolgáltatást.
  • A regisztráció átfoglalását nem lehet módosítani vagy lemondani, ebben az esetben mindenképp teljesítettnek tekinthető a szolgáltatás.

 

Egyéb

  • Cégünk kijelenti, hogy a képzést jogosult megtartani, felnőttképzési nyilvántartásba-vételi száma: B2020002014
  • Résztvevő tudomásul veszi, hogy a módosított 2013. évi LXXVII. Felnőttképzési törvény értelmében cégünknek kötelessége adatokat bekérni, ill. a Felnőttképzési adatszolgáltatási rendszerbe feltöltenie, adatszolgáltatási céllal, ezért hozzájárul azok kezeléséhez.
  • Résztvevő kijelenti, hogy a tanfolyamra való jelentkezéssel egyidőben megismeri és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatót és jelen szerződési feltételeket, melyek a
    https://www.agendaage.hu/kapcsolat/adatkezelesi-tajekoztato
    https://www.agendaage.hu/kapcsolat/vasarlasi-feltetelek oldalon érhetőek el.

 


 

 

Számla kiállítása

E-számlára az alábbi linken tud regisztrálni:
https://forms.gle/X1N5PnpCusb7dUeQ8
Regisztráció hiányában papír alapú számlát állítunk ki, melyet személyesen üzletünkben vagy a kiszállítás során a csomaggal együtt adunk át.
Számlát postai úton nem áll módunkban továbbítani, csak emailben PDF formátumban (a számlát elektronikusan állítjuk ki, ezért aláírás nélkül is hiteles).
 

Cookie (süti) használatról:

A cookie-k („sütik”) olyan rövid szöveges fájlok, amelyeket a megtekintett honlapok helyeznek el a számítógép böngészőjében.

A cookie-k nem csatlakoznak az Ön rendszeréhez, és nem károsítják az Ön fájljait. A cookie-k lehetnek „állandó” vagy „ideiglenes” cookie-k. Az állandó cookie-t a böngésző egy meghatározott időpontig tárolja, feltéve, hogy azt a felhasználó korábban nem törli, az ideiglenes cookie-t azonban a böngésző nem tárolja, az a böngésző bezárásával automatikusan törlődik.

Annak érdekében, hogy weboldalunk a lehető leghatékonyabban működjön, mi is cookie-kat használunk. A cookie-k által egy honlap felismeri a visszatérő felhasználókat, valamint lehetővé teszik számunkra, hogy adatokat gyűjtsünk felhasználóink viselkedéséről, például arról, hogy Ön melyik országban csatlakozott weboldalunkhoz, milyen böngésző szoftvert és operációs rendszert használ, mi az IP-címe, milyen oldalakat tekintett meg honlapunkon, mely funkciókat használta. Személyes azonosításra alkalmas adatokat nem gyűjtünk, kivéve, ha azokat Ön önként adja meg. Az adatokat honlapunk továbbfejlesztéséhez, látogatottságunk elemzéséhez, reklámstratégiánkhoz használjuk fel. Amennyiben a süti (cookie) elhelyezéséhez Ön nem járul hozzá, azt a saját böngészőjében elvégzett beállítások (tiltás, visszavonás) útján teheti meg. Ebben az esetben ez bizonyos szolgáltatások igénybevételét korlátozhatja vagy megakadályozhatja.

 

Általános Információk:

Jelen weboldal, ahol ezt az adatvédelmi nyilatkozatot, szabályzatot, tájékoztatót olvassa a jelenlegi felhasználó, (továbbiakban: weboldalunk, weboldal) oldalain és aloldalain megjelenő adatok, információk, feltételek kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak, azok teljességéért, pontosságáért felelősséget nem vállalunk. A weboldalunkon elhelyezett információkért, illetve a weboldalunkról elérhető további más tulajdonban lévő weboldalak információiért felelősséget nem vállalunk és nem ellenőrizzük a tartalmi helyességét, helyt-állóságát, illetve aktualitását.

A weboldalunk megtekintésével, letöltésével a látogató elfogadja a weboldalunkon elhelyezett adatvédelmi nyilatkozat feltételeit, meghatározott pontjait. Amennyiben nem ért egyet feltételeinkkel a weboldalt hagyja el és ne látogassa. A Weboldalunk teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldalunk előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos a weboldalunkon található képi, illetve írásos tartalom egésze, vagy csak egy részének bármely formában történő másolása, átruházása, terjesztése, reprodukció létrehozása. Ezenkívül a nyilvánosság számára elérhetővé tenni, nyomtatott formában tárolni, amennyiben a személyes használat mértékét meghaladja.

A weboldalunk, illetve annak tulajdonosa(i) olyan károkért nem tartozik, nem tartoznak felelősséggel, amelyek a weboldal használatával, hiányosságaival, hibáival, használhatatlanságával, rosszindulatú vírusok, tartalmak, adatátviteli hibáiból adódnak. Továbbá harmadik személy által publikált, információk, fájlok, irományok, nyomtatott anyagok, amelyek a weboldalunkkal kapcsolatban hozhatóak. A weboldalunkhoz, -ra, illetve a weboldal kapcsolati elérhetőségeire eljuttatott személyes adatokat csak kapcsolattartás céljából használjuk fel. Továbbá az Ön által engedélyezett weboldalunkon feltüntetett 3. személy részére juttatjuk el az ide látogató kérésére. Az adatvédelmi irányelvek felelőse a weboldal domain címének igénylője.

A weboldalunkra látogató felhasználó, elfogadja, hogy a weboldalon feltüntetett partnerek, linkek tulajdonosai felhasználhatják a személyes adatait üzletszerzés céljából. További tájékoztatás: Ip címét, és internetes elérhetőségeit a weboldalunk látogatása alkalmával a böngészőn keresztül tárolhatja a szerver kiszolgáló információ technológiai rendszere, különböző forgalmi, látogatottsági statisztikák készítése, rosszindulatú vírusok, tartalmak, támadások beazonosítása végett és az adatok feldolgozása céljából az adatfeldolgozó információ technológiai rendszer, vagy személy részére átadja.

Kapcsolatfelvétel:

Ha Önnek bármilyen kérdése, megjegyzése vagy aggodalma van ezzel a cookie / süti használati, adatvédelmi szabályzattal vagy a webhely adatgyűjtési eljárásaival kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a honlapunkon található elérhetőségeink egyikén!